klänning + armband

jag och mamma har varit i kristianstad och lite ute på landet, en väldigt trevlig dag för att sammanfatta det lite snabbt ;)
Och jag kollade efter min röda julaftonsklänning och jag hittade den. MEN den var rostbrun i färgen istället för den röda färgen jag tänkte mig. Så jag gav upp den! och gick på jakt efter en annan. OJ va glad jag är att jag gick på jakt! :) För jag har hittat en dundersnygg klänning :)




Lite nitar och lite axelvaddar! Det gillar jag! :D


Armbandet :) jag är nöjd med dagen! =)

HejSveejs! :)


Kommentarer
Postat av: f

fint :)

2009-12-07 @ 21:33:11
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Emma

köpte du den?

2009-12-09 @ 20:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0