vuxen?

I Söndags var jag på utställning, Äntligen vuxen?
då vi kom fram till att man blir aldrig vuxen..
Även om jag nu skulle vilja tro annorlunda, för under denna vecka har jag varit mer vuxen än vanligt
- Jag har kollat runt på högskolor, kurser och program för hela slanten
- Jag har sökt jobb
- Jag har skrivit CV och personligt brev

Och än är det bara tisdag!
Att erövra vuxen världen är inget jag skulle vilja rekomendera, minst hellre stiga in i inom loppet av mindre än 4 månader!
Panik!!
Ångest??
kommer det mer? Alldeles säkert!
Det är ju jag!!

Inatt planerar jag att bosätta mig i soffan, bara för att det är roligt! ;)


Och i morgon blir det hämtning av en viss klänning ;)
Tjing*

Kommentarer
Postat av: Kim

awww! va fin elin :)

2009-02-18 @ 00:17:49
Postat av: Linnsan

vilken härlig klänning

2009-02-19 @ 18:04:09
URL: http://osterberglinn.blogg.se/
Postat av: Emma

WOW. klänningen ser magisk ut! iallafall bakifrån ; )



EC

2009-02-24 @ 00:20:27
URL: http://emcosu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0