åå guud!

en otroligt intressant helg ska jag säga,
speciellt denna dagen.
Haha, vääldigt intressant, poängen är att jag kommer att få reda på det sedan!
Det är det som är det bästa. och jag kan inte hjälpa det, men jag kommer att njuta av det!
För det är jag värd,
för ännu en gång kan jag bevisa vart jag står!

Helt underbart! :D

Förutom pratet ovanför,
-så har vi firat kusin Micela på Rönnbärsvägen 1,
-kollat på Let´s dance,
-Sovit länge! :D,
-haft tjejkväll på Ringvägen tillsammans med M&M! :D
-kollat på fotboll
-hittat nya släktingar
-Och Micela och jag har försökt oss på att förstå blogg.se,s desgin flik!
Och en massa annat, såklart! :D


Tss.
Tror inte ens att det är ngn idé


Tjing*

Kommentarer
Postat av: Dinemelie

fan vad snygg bloggen blev!! :D

2009-01-12 @ 20:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0