Egentigen är det bara.. Ja vad vet jag!?

Dagens humör: Trött (pga gårdagen)
Dagens mående: jag vet inte längre!
Dagens borde: sovit längre
Dagens frisyr: fläta, och uppsatt
Dagens klädsel: legging, midjeshorts o tröja
Dagens planer: ha ringa kvar
Dagens materiella vill ha: ?
Dagens längtan: hrm* hemlis
Dagens fundering: när jag tar funderingarna slut?
Dagens beroende: mamma och pappa (A)
Dagens tråkigaste: städat
Dagens roligaste: att få komma hem, och få sova i sen egna säng, vänner boxen i högsta hugg (igen) 
Dagens middag: fläskfilegryta och potatis
Dagens låt: Eric Hassle - Hurtful

Någonting jag undrat över är, ifall det fanns något där?
eller om det var något annat som tog över?`
Det fanns från min sida iallfall!

Det handlar INTE om dig...

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0