helg

jag tar nu en lång helg!
även fast jag egentligen inte behöver den, men det är väl alltid skönt med 2 extra dagar!

I morgon ska jag ta tag i saker och ting igen, och eftersom jag har en deal med Micela, så måste jag verkligen ta tag i det!
Men det är bara bra för min del, ju snabbare jag tar tag i det, desto snabbare fixar jag det, svårare än så är det inte! Ren matematik!

Det är konstigt ibland att folk kan få olika uppförande och beteende beroende på vart man befinner sig någonstans och vilka människor man umgås med?,
Detta har jag upptäckt lite här och lite där den senaste tiden och för mig är det verkligen ett stort frågetecken! ?
Varför blir personen i fråga helt annorlunda? Och varför upplever man känslan att, hoppsan detta blev bara stelt och konstigt, jag vill gå härifrån?
Så borde det väl inte va?

Det är en märklig situaton, och jag gillar det INTE

Det är upp till dig



Tjing*

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där micela verkar inte vara så dum hon.

2009-01-16 @ 19:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0