internet = knas

vårt internet lever sitt egna lilla liv kan man väl säga!
men nu funkar det igen! :D

Min första skolvecka är redan över, jag gick 2 dagar, var "ledig" i tisdags, eller vi jobbade hemma, och eftersom vi inte börjar vår praktik förens i vecka 9, så är jag ledig nästan varje torsdag och fredag, fram tills dess! och det blir likadant efter praktikens slut! denna terminen kommer att bara susa förbi, och innan jag vet ordet av det har jag tagit studenten!


Kusin Cela har återvänt till den kungliga huvudstaden, men dom 10 veckorna kommer att susa förbi, även dom! det hoppas jag på iallafall!
men vi ska ju ha samtal varje vecka, så det blir nog bra! :D

ikväll ska jag till kristianstad, då det är öppet hus på Österrängskolan, så snart kommer föraren för kvällen hit!
Henne har jag längtat efter!




Fröken Lundin är verkligen på rätt spår igen!, och det känns fantastiskt!!

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0