sömnproblem?

ja! det har jag nog, eller så har jag helt enkelt vänt på dygnet totalt, ända sen i torsdags har jag somnat efter halv 4! och natten mellan söndag - måndag, slog jag nog rekord och somnade halv 7!!
vet inte riktigt hur jag ska hinna med att vända tillbaka på dygnet tills på måndag då skolan drar igång igen!
känns som att jag får en ganska så slapp Vårtermin! det kommer att gå undan med 3 skoldagar i veckan, (Vad jag vet) lov och praktik, och vips så har jag tagit studenten! :D
Ångest, och Glädje samtidigt, men kul ska det bli! =)

Neej, om jag kanske ska se om kan sova nu!


Det tramset som jag gjorde tidigare ikväll, funkade förvånadsvärt bra!
det trodde jag aldrig!
Nu jäklar är jag på rätt håll!
underbart! :D

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0