25 juli

man kanske ska ge bloggandet en ny chans, det har ju legat på hyllan ett bra tag känns det som!
Jag har nu skaffat en ny data, med Webcam i, så då blir det kanske lite fler bilder och uppdateringar, vem vet!? ;)

ikväll ska jag på grillningen i skogen, för att sedan återvända till civilisationen och ta avsked av en utav de underbaraste personer jag vet, personen i fråga ska tillbringa det kommande året i USA som Au Pair, vilket kommer att gå hur bra som helst och jag tar en vild gissning när jag säger att vi kommer att ha en hel del att ta igen när hon väl kommer hem, om hon nu gör det! :) det hoppas jag!
Jag kommer iallafall att befinna mig i Växjö då, då universitet står på schemat i Augusti och några år framåt! :)


Såhär ser det ut för kvällen! :)

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem räcker du fuck you till? ^^

2009-07-27 @ 00:09:28
Postat av: Anonym

Du är så fin så fin! :D

2009-07-27 @ 08:59:29
URL: http://rockmeoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0