Måndag och Jobb

Efter att ha varit ledig i två veckor, så var det tillbaka till jobbet som varar under sommaren.
tiderna som stod på schemat idag var 8 - 16, vilket innebar att jag fick ställa klockan på 05.50, som på den gamla goda tiden, fast denna gången var det en Gul buss som tog mig in till Kristianstad istället för ett DSB/SJ tåg som brukade ta mig upp till växjö på vardagarna! 

Efter en mysig kväll tillsammans med mamma i glimåkra, är det dags för mig att hoppa ner i min säng och nytvättade sängkläder som mamma snällt har fixat under dagen! :)
Har en känsla av att jag kommer att sova gott i kväll i min renbäddade säng och i mina nya mysiga pyjamasbyxor ;)

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0