TGIF

Fredag! det är ändå något speciellt med fredagar, även om jag inte har hela helgen ledig så känns det som fredag idag, faktiskt. :)

Idag håller jag alla tummar jag har på, att mina skor ska ploppa ner i brevlådan! :)
Jag hoppas också på en ny design på bloggen.
och antagligen blir det umgänge tillsammans med josefin och hanna, det hoppas jag mest på :)

På tvn rullar de första avsnitten av Sex and the City, jag började om igen :)
Rummet ser lite halvstökigt ut, så jag funderar på att ta ett litet ministäd idag, samtidigt som jag lyssnar på min blandade lista på spotify och slänger en blick eller två på tvn :)



Tjing*

Kommentarer
Postat av: Ida

Whiee, härom dagen gick jag förbi Sex and the city-caféet. ^^ In real life! Stor kram

2009-08-04 @ 15:36:59
URL: http://insidemyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0