090313

Fredagen den 13 idag, det har iallafall inte bringat någon otur för mig, ännu.. *peppar peppar ta i trä* ;) den är inte slut ännu.
Neej, denna dagen var den första under hela veckan jag har fått gå ut och ta lite luft.. :D
Har legat nerbäddad hela veckan och igår resulterade det till rejäl rastlöshet hos mig, blir så efter att ha varit så låg i några dagar, men idag är det ungefär som vanligt är inte riktigt 100% ännu, men det kommer!

Kvällen tar jag nog hemma i soffan, med lite plugg och god mat, (fläskpannkaka ;) ) och tv-tittande, såklart.
jag och pappa kommer att zappa mellan Så ska det låta och Let´s Dance kan jag tänka mig.
SKa vila upp mig ordentligt nu, så att detta inte kommer tillbaka, det kommer jag INTE att tillåta! :D

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Haha, jo, jag har sett det på affischerna på den här spårvagnskurerna, finns ju över hela stan. :) Verkar kul!

2009-03-13 @ 17:40:53
URL: http://insidemyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0