Onsdag 090304

Hälften av veckan har gått och i morgon är det praktik som gäller för min del, även fredag är en praktikdag.
idag har jag haft sjukt roligt i skolan och fått ett X antal skrattanfall, mina klasskamrater är fantastiska!!
Det har varit en ganska lugn och skön dag och ingen jätte stress, som det ibland kan bli.

Idag fixade jag också Melkers födelsedagspresent!
Jag vill också fylla år, jag kan säga, fast möjligtvis inte 6 år..
Fortsätter gärna på mina 18 år och fyller på det:)

Idag blev det äntligen träning igen, har inte tränat på ca 2 veckor på grund av förkylning och en "en dags släng av influensan?" Haha
Men idag blev det av iallfall och det var otroligt skönt att få komma igång lite igen.. =)

Så nu sitter jag här i soffan med mitt täcke, kollar på tv och ska skriva ihop en reflektion över olika projekt i skolan.
Sen är det ganska lugnt i skolan, har bara en redovisning på måndag, som jag ska göra färdigt.
Men inte ikväll! :P


Det börjar kännas vår!
DET gillar jag!! =)

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0