film och honungsvatten

Nu var det ett tag sedan, kände att helgen var mer än välbehövlig efter veckan som varit. Har åkt på riktig jäkla hosta och förkylning! Så helgen har varit ganska lugn och skön, i fredags jobbade jag och sen var det födelsedagsfirande i Kristianstad. I lördags blev det bio och Lagerlunden med Emelie i Växjö.
Söndagen började hos Emelie efter övernattning, åkte hem vid halv 1, och träffade äntligen Hanna igen som var hemma under helgen från Örebro.
nu ligger jag i sängen och tittar på Djävulen bär prada, dricker honungsvatten och tar igen mig! riktigt skönt!
I morgon startar vi en ny kurs! Intressant. Jag ska även klippa mig och på tisdag ska det bakas pepparkakor med Pappy :) 
                          
Honungsvattnet är min bästa vän för tillfället! :D
Tjing*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0