Icke Plugg och biobiljetter! :)

idag skulle jag pluggat till seminariet, men jag är fortfarande alldeles för trött och huvudvärken har satt in också, vilket gör det ännu omöjligare att sätta sig ner och fokusera på frågorna. Så imorgon får det gå lite som det går helt enkelt. jag är helt utmattad!
Om någon timme ska jag i alla fall hämta mamma och hennes tjejkompis i hässleholm, och senare ikväll blir det grey´s anatomy :)

Idag bokade även Micela biobiljetter til New Moon premiären den 20 November! Jag har många roliga saker framför mig nu :) det gillar jag! =)

Vad ska ni andra hitta på?
Tjing*

Kommentarer
Postat av: Ida

Wasington, New York och Philadelphia! Hehe, skämt å sido, men det ska bli kul. :) Men det bästa med den veckan är ju klart att jag får dela den med någon speciell.... LÄNGTAR!

2009-11-04 @ 21:06:39
URL: http://insidemyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0