Sängen och OTH

jag ligger fortfarande kvar i sängen. Jag vaknade vid 12 efter att ha somnat vid 3 halv 4 tiden inatt. så jag är fortfarande trött!
Så för tillfället ligger jag och kollar på One Tree Hill säsong 2, det är så jäkla bra! så jag har som sagt börjat om :)

Funderar dock på att ta en dusch, och sen sätta mig med mitt pussel. Har inte haft någon tid till till det innan, men nu så har det lugnat ner sig :) skööönt!


Detta är bra TV :)
Förutom One Tree Hill, tittar jag även på, Grey´s Anatomy, OC, Desperate Housewives och Vänner :)
Har ni någon favoritserie?

Om det nu skulle vara någon som missat dessa kalasserier, så bör ni börja kolla på dom ;)

Tjing*

Kommentarer
Postat av: malin

Håller med till hundra%:)One tee hill är utan tvekan det bästa på tv:P

2009-11-22 @ 15:46:29
URL: http://malinimpola.blogg.se/
Postat av: ADELELELELE

VÄNNER I MITT HJÄRTA!

2009-11-22 @ 18:48:40
Postat av: ` isabella szerafia.

Älskar oth! Det och o.c är dom bästa serierna!

2009-11-22 @ 21:35:00
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0