Dagens dagens! ;)

DAGENS VILL HA: Skor!
DAGENS KLÄDSEL: Jeans och vit lånärmad tröja
DAGENS FRISYR: Hästsvans
DAGENS LÅT: Familjen - Det snurrar i min skalle
DAGENS PLANER: Dagen är nästan slut, jag har iaf varit med Mia på IKEA och pluggat och såklart är det Grey´s ikväll :D
DAGENS SAKNAD:
DAGENS DUMMASTE: Att jag inte börjat med det akademiska skrivande, ska dock göra det i morgon med Määdeleine! :) 
DAGENS MISSLYCKANDE: Att jag inte är färdig med texten tills imorgon
DAGENS DROG: Vatten
DAGENS KÖP: Panbiff och potatismos
DAGENS GODIS: Örongodiset för dagen är Erik Hassle
DAGENS HUMÖR: Glad
DAGENS CITAT: ?
DAGENS ROLIGASTE: Läste fel på en matta på IKEA där det stog att mattan tillhörde Mattavdelning, jag läste snabbt och högt Matavdelningen ;)

Tjing*

Kommentarer
Postat av: linda

sv; vad bra! det är bra här :D <3

2009-10-07 @ 22:45:38
URL: http://dinlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0