Julstämning!

Folk tycker att jag är lite tokig när dom ser och hör att jag redan börjat lyssna på julmusik, det tycker inte jag eftersom jag är BIG fan av julen och allt som tillkommer, så som
-Julbak av både pepparkakor, lussebullar och julgodis.
-Julgran och julgranspyntet i form av julkulor, glitter och stjärnor.
-Musiken (favorit låten är Wham - Last Christmas)
-tända ljus
-stämningen
-julkalender
-julklappar 
-mycket umgänge med alla nära och kära.
-JULMATEN som är galet gott!
Jag kan säkert rabbla upp fler saker som gör att jag Älskar julen!

Därför har jag redan börjat lite smått och infört julmusiken i Oktober i år ( förra året tror jag minsann att jag började i Augusti och då hade jag t.o.m. en utlandsresa framför mig)


Såhär mysigt är det på mitt rum och eftersom min kamera har gått sönder får webcamen fungerar så länge!

Vilken är er favorit jullåt?

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0