090927

det vankades fotboll igår och det var sista seriematchen, de grönvita killarna kan inte göra publiken besvikna och självklart vann de även igår också, samtidigt som det ledande laget förlorade sin match vilket innebar att killarna står nu som seriesegrare och ska till våren spela division 2 fotboll! :D Grattis!

Det ändrades lite i planerna igår, då bilen krabbade och jag kom inte iväg till växjö som planerat, sjukt tråkigt!
Men istället för att sitta hemma och deppa följde jag med kusin och mia in till kristianstad och gick ut tillsammans med dom och de grönvita herrarna :) Det blev en lyckad kväll trots allt.

Och jag kom nu på att jag lovade en viss Mattias Kardum att jag skulle hälsa till honom, då han tydligen läser detta skräp jag skriver!
HEJ MATTIAS! ;)

Nu ska jag försöka slänga i mig lite mat!
Tjing*

Btw, min pappa lovade att han skulle raka av sig håret ifall killarna gick direkt upp i tvåan, sagt och gjort, min pappa är numera skallig!



Kommentarer
Postat av: Frida

Det är minsann jag som kikar din blogg, med han hängandes över axlen ;) Måste ses snart sötnos!

2009-09-27 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0