Fredag=Plugg?

Plugg en fredag borde vara förbjuden. Men här sitter jag ändå och lär mig om de olika styrdokumenten och läroplaner hit och dit.
Dock börjar jag bli hungrig, undra vad det fantastiska köket har att erbjuda ikväll? Jag hade inte tackat nej till ryggbiff, mammas räkpannkaka eller tacopaj :D

Förresten så har jag världens BÄSTA mamma som har storstädat mitt rum, då jag var upptagen med att baka cupcakes till morgondagen.

Jaja, jag får återgå till pluggandet någon timme till, sen ska jag minsann också hålla Fredagsmyyys!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

2009-09-19 @ 16:22:54
Postat av: Madeleine

Vad goda dem ser ut elin!!

2009-09-19 @ 16:23:55
URL: http://myrbackmadeleine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0