Lördag

Jag hade en mysig kväll igår då jag och mina tjejer minus en dam som befinner sig i Örebro, gick hem till josefin för att kolla till henne efter en operation och visst var hon lika söt och glad som vanligt! :D

Jag lämnade in skolböckerna och pluggandet vid halv sju tiden då min bror komn hit på besök och vi bjöd på räk och laxmackor :)
Så idag får jag ta tag i pluggandet igen, trots att det är lördag. Men först ska jag morgna till mig och gör mig iordning, för eftersom det är lördag innebär det fotboll och en väldigt en avgörande match för de grönvita killarna. Spännande.

Jag gick och la mig vid 22-tiden igår och fick i mig ca 11 timmars sömn, riktigt behövligt och fantastsikt skönt, så förhoppningsvis ska jag orka med att få in lite information och styrdokumenten och läroplaner i kväll också :)




Nästan alla böcker behövs under pluggandet, sen kaaan det ju bli så att man råkar plocka fram lite till, så oftast är hela köksbordet fullt :)

Ha en bra lördag, det ska jag ha! :D

Tjing*


Kommentarer
Postat av: Adéle Siljemark - EN FOTOBLOGG

haha jaa vem vet, det hade kanske hänt? ;)

2009-09-19 @ 14:23:58
URL: http://adelesiljemark.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, när jag gick i mellanstadiet brukade jag mäta min läxa. ^^ La de på hög, och mätte med linjalen hur hög bokhögen blev. Typ "Jaha, idag har jag 16 cm läxa, kuuuuul". ^^

2009-09-20 @ 00:59:36
URL: http://insidemyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0