Arsenalfan? yes indeed

Ikväll har jag, Cilla, ida och Martina varit på bio. Flickan från ovan blev det denna gången, den var väldigt bra och jag grät mig igenom halva^^
På hemvägen fick vi oss ett gortt skratt minst sagt! Vi skulle köra och lämna av Martina hemma hos sig, och när vi är halvvägs dit så blir vi omkörda av en röd snygg bil, sen blev det rödljus och vi stannade bakom bilen.
Då ser jag att det står Arsenal över hela bilen och det är Arsenals logga lite här och var på den. Väldigt cool för mig som är lite av ett arsenal-fan. Och med en pappa och en bror som är 100 gånger mer Arsenal-fan än mig, var jag ju tvungen att ta ett foto på bilen, men med ett misslyckat resultat.
Synd tänkte jag och vi körde vidare efter bilen för att testa ta ett foto en gång till. (kan tillägga att jag sitter i framsätet) Det är lite guppigt och jag får fortfarande inte till någon bra bild. Därefter hamnar vi i en rondel och Arsenalbilen kör rakt fram (tror vi) och vi svänger till höger. Då märker vi att bilen kör efter oss, och tänkte att han kanske skulle kolla upp vilket pucko det är som håller på och fjöntar sig i framsätet, eller att han helt enkelt bor i närheten eller ngt. Vi kör vidare och bilen kör efter.
Nu har vi suttit och skrattat ett bra tag kan jag tillägga :) Vi kör strax därefter in på parkeringen till Martinas lägenhet och märker att bilen kör efter (nu börjar jag bli skraj att han är arg eller liknande) Men vi stannar till, Arsenalbilen likaså. Martina går ut ur bilen och killen börjar snacka med henne om foto osv. det kommer sedan fram att han hade sett hela situationen när jag skulle fota hans snygga bil och hade därmed kört efter så att jag kunde få ta en bild på bilen! Otroligt snällt.
Men jäklar vad jag gick från att vara skraj till att sedan skämmas liite över att jag gjort som jag gjort för att sedan bara stå och skratta åt hela situationen. (det tog ett tag innan jag ville gå ut ur bilen just för att jag skämmdes lite) Jag berättade iaf om att jag var ett fan och att jag gillade bilen, tog ett kort, tackade så mycket och satte mig i bilen.


såhär cool var den vid motorhuven. Mer bilder ville jag inte ta för jag kände att nivån på att skämmas inte kunde komma mycket högre!
Snäll var mannen bakom ratten i alla fall!

(hoppas ni orkade läsa! Historien är värd att läsas i alla fall)
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: emelie

Hahahahahhaha det här händer bara dig mitt hjärta

2010-04-27 @ 21:55:23
URL: http://emeliemiche.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hahahaha! Det är min grannes kompis bil ;)

2010-04-28 @ 09:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0