första april

Jag är helt slut efter en heldag på Väla tillsammans med mamma och därefter en fotbollsmatch i 4 plusgrader där det regnade och blåste samt att de grönvita herrarna drog på sig en förlust.
Jag och mamma har i alla fall haft 2 riktigt bra dagar tillsammans och nu är jag hemma i mitt hus på Ringvägen! Myysigt :)
Jag ska krypa ner i sängen nu och kolla på kvartert skatan och förmodligen somnar jag innan jag ens har lagt huvudet på kudden.

Det som jag har handlat får ni se när jag kommer tillbaka till växjö för smart som jag är glömde jag min kamera där.
Ha det så bra och ta hand om er!
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: emelie

Synd att grapparna loosade, bättre lycka nästa gång (:

hälsa familjäään. loveyoubabe

2010-04-01 @ 23:18:37
URL: http://emeliemiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0