fredagsshopping

Cilla och jag har hängt lite på stan och fixat lite saker och ting som vi tyckte var nödvändiga och saker som fattades i våra garderober.. JA, vi har shoppat lite (Lite på rea faktiskt) :) Jag inhandlade den omtalade Collagejackan från gina i Rosa och grått samt en snygg väst på rean för 99 riksdaler! :)
Efteråt gick vi hem till mig och gjorde pannkakor och jag hann med att packa, städa och diska undan lite :)
Adéle kommer och hämtar mig om ca 10 minuter, då drar vi och handlar lite inför ikväll och sen vidare hem till henne för pyjamasparty tillsammans med Jonna och Sara! Det gillar vi riktigt mycket. Det ska bli en rolig kväll :)
 


Jag vill att den ska sitta lite löst på. Så den blev perfekt! alla små storlekerna var slut men det gjorde ingenting ;)


En riktigt snygg väst i puderrosa med stenar på :)
Denna var på rea och jag fyndade minst sagt, den har kostat 349:- jag fick den för 99:-

Nu ska jag pysa iväg för en supermysig kväll!
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Herr Björn Svensson

Tyckte den rosa jackan såg ny ut idag. Riktigt snygg. Synd att jag inte passar i rosa:P

2010-04-27 @ 22:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0