jultomten är tidig i år.

Jultomten var på besök innan och gav mig ett fiiin fiiint paket till min hand! :P
Jag kan slå vad om att ni aldrig har varit såhär snygga när ni klivit in i duschen nångång ;) Det gick ganska bra att duscha med det underbara paketet, det jobbiga var att tvätta håret och sen slänga upp håret i handduken, men det gick så bra det kunde gå.
Jag stod och skrattade åt mig själv för jag är minsann inte smidig med det där paketet! tur att jag bara behöver det när jag ska duscha. Bandagaet åker av om några dagar! och stygnen om en vecka! :)
Nu ska jag dricka juice och sova! ;)


Kommentarer
Postat av: Tobias

Den var så bra så ;) din med?

2010-04-12 @ 06:32:09
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0