Lördag

Jag har hämtat mig efter gårdagens bravader med 1 liter juice och pannkakor! Jag ska vila lite till sen ska jag göra mig iordning inför utgång nummer 2 ikväll! vi ska grilla, men jag vet inte om vädret tillåter det.. jag får se lite hur jag ska göra med det. Men trevligt sällskap och utgång blir det i alla fall! :)
Det kommer bilder från gårdagen antingen senare idag eller imorgon :)


Jag har fastnat för denna låten ganska bra.
Den sätter sig på hjärnan och jag gillar den. Jag och Cilla spelade den flitigt igår på förfesten, undra om det uppskattades? ;)


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

oj jag skulle aldrig orka festa två dagar i rad XD

2010-04-10 @ 16:45:15
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: jag

hej du är väldigt lik kristen stewart! är det nån som håller me? =)

2010-04-11 @ 18:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0