måndag

Det är måndag och ny vecka. För mig kommer denna vecka blir jäkligt stressig. Vi har en hemtenta till på fredag, men det är sjukt tajt om tid för att skriva den och tajt om tid har det varit ungefär i hela kursen. VI har lektioner hela veckan och sen praktik torsdag och fredag. Jag lär får sitta uppe på nätterna och skriva den.
Det känns även som att jag håller på att bli sjuk, jag har haft 2 täcken inatt och har ändå frusit och svettats i omgångar. Det är verkligen inte rätt tidpunkt att bli sjuk på, för nu är det så mycket att göra i skolan och jag har tre veckors praktik som blir jobbigt att ta igen. Jag får helt enkelt kurera mig här hemma på någon vänster.

Nu ska jag käka lite mat och plocka iordning i lägenheten.
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Herr Björn Svensson

Det är bara att slå en pling om du behöver hjälp med den individuella. Står till tjänst som vanligt:D

2010-04-27 @ 22:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0