Måndag

det har varit en jättebra dag idag också! jag startade dagen med frukost i solen tillsammans med Cilla. Hon tar så snällt hand om mig nu när jag är lite handikappad och t.ex. inte kan skära frallor eller kan laga mat fullt ut. För just nu vägrar jag ta i en kniv och jag kan inte heller använda vänsterhanden ordentligt så vardagssysslorna blir liiite knepigare, men det finns lösningar på allt. ska bara klura ut dom först :)
Så idag har jag storhandlat lite och nu tänkte jag ta tag i städningen här hemma, det ser förjävligt ut. jag har inte diskat sen i fredags kanske, så diskhögen är ganska stor, så jag får dra på plastpåsen på handen och diska! ^^ sen måste jag renbädda i sängen såg jag idag. Det hade tydligen kommit blod på täcket under söndagen då jag hann sova mina 2 timmar.
Så nu måste jag sätta igång med detta! ska göra mitt bästa i alla fall.
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag och att solen har lyst på er!
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0