Onsdag

Just nu sitter jag i bibblan tillsammans med Cilla och Björn och ska göra grupparbete. Kanske inte världens roligaste att göra men det ska göras. Vi tog ju lite ledigt förra veckan bara för att det va så bra väder, vi valde i alla fall rätt vecka att vara lediga på. För igårkväll började det snöa här och det ligger fortfarande kvar samt att det regnar ute. Så det känns liiite bättre att sitta instängd i bibblan dagar som dessa! :)

Inatt fick jag i alla fall sova bättre än igår natt, inga drömmar om döden. Tack för det! =)
Jag längtar hem liiite, men om det ska vara dåligt väder på lördag när de grönvita herrarna ska spela är jag inte alls lika sugen längre. så jag håller tummar och tår på att vädret blir bättre fram mot helgen :)



Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Herr Björn Svensson

Om man bortser från att jag var stressad så tyckte jag det var ett härligt grupparbete:)

2010-04-27 @ 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0