Plugg, plugg, plugg

Jag sitter fortfarande och pluggar. Fast nu är det på en individuell uppgift som ska vara inne nästa fredag, men det är ganska skönt att vara ute i god tid så slipper jag stressa med denna uppgift nästa vecka då jag ska fokusera på annat. :) För i nästa vecka på torsdag och fredag har jag börjar jag min praktik igen och har den sedan i 3 veckor framöver. Så nu ska mamma och pappa stå ut med mig i tre veckor och jag med dem ;) Men det kommer säker gå bra. Under vecka 19 kommer jag nog inte vara hemma såå mycket eftersom det är allkårsfestivalen här på Campus då och det händer en massa roliga saker varje dag. =)

Jag ska nog ta en liiiten paus från pluggandet. huvudvärken har börjat smyga sig på och jag är trött. Tror även att jag behöver läsglasögon eller något liknande, ska kolla upp det där så fort som möjligt :)

Vi hörs sedan! Hoppas ni har en bra dag!
Ps. Snön har försvunnit, tack för det! D.S

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0