tisdag.

Efter att ha haft en jobbig natt igen med mardrömmar, då jag drömde att mamma dog denna gången. och gick ringde upp henne vid halv 5 i morse bara för att kolla så hon var okej. så har väl inte dagen varit något vidare bra heller. Jag har i alla fall gjort undan några skoluppgifter så tyngden på axlarna är inte liiiika stor nu. Men jag ska fortsätta lite till så jag kan få lite ledigt i helgen i alla fall.
För på lördag förmiddag åker jag hem för lite fotboll och häng med familjen plus nykomlingen Messi! :) Och även lite häng med Ida! :)


Nu ska jag plugga vidare!
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

sötnos!

2010-04-20 @ 22:58:43
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0