Hembiträde sökes!

jag har inte orkat uppdatera idag och jag har inte hunnit heller.
Det har varit en händelserik söndag vill jag lova! Jag har spenderat 3 timmar på akuten/vårdcentralen för jag klantade mig rejält med kökskniven i morse och skulle ta väck kärnan ifrån avokadon och kniven går rakt igenom hela kärnan och avokadon och sedan in i mitt lillfinger.. Jag fick stopp på blodet för någon timme men bestämde ändå att kolla upp det så allt var okej.
Väl på akuten tillsammans med Björn och Cilla fick vi gå till vårdcentralen och där spenderade vi 2½ timme i väntan på att få sy igen såret. sjukt irriterande, jag ville ju bara hem! Men nu är det sytt och jag har ett otrooooligt fint bandage runt om lillfingret.. Detta bandage får inte bli blött så det känns kul att få en utmaning när jag ska ducha och diska osv. ^^
Jag söker alltså ett hembiträde för en vecka! är det någon som känner sig manad?
Jag erbjuder
- Disk
- städningen
- laga mat
- handla mat
Är du intresserad så hör av dig till mig snarast! :)
Cilla har iaf tagit hand om mig idag och vi har haft strålande väder idag och vi har solat och under kvällens gång grillade vi tillsammans med Michaela och Ida.
Imorgon är der frukost hemma hos Cilla i solen! Underbart! :)




Så fantastiskt fin är min hand nu! :)
annars har helgen varit riktigt bra!
Nu ska jag duscha och slå in handen i en plastpåse sen ska jag sova.
jag fick sova 2 timmar inatt;)
Ha det så bra! Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det klär dig.. M o P

2010-04-11 @ 20:42:17
Postat av: Cecilia

Lider med dig!! :) och nu väntar jag på dig så vi kan äta frukost =D

2010-04-12 @ 09:32:02
URL: http://lilienberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0