7 Augusti!

Idag är det dagen som jag och Josefin har väntat på i ca 8 månader. Vi ska tillbringa två veckor i Turkiet. Heelt underbart! även om det är jobbigt att lämna vissa här hemma, så vet jag om att jag kommer att se dem när jag kommer hem igen! så nu ska jag njuta av  sol, bad och värme under dessa veckor! Det känns som att det är julafton eller födelsedag på något sätt. Det är väl spänningen och förväntningarna som man har på resan antagligen ;)

Det lär bli blogguppehåll i två veckor nu, men det kan hända att jag lånar internet där nere och uppdaterar om vad som pågår! :)

Nu ska jag slänga i mig lite frukost och chilla i soffan med mamma och pappa innan vi hämtar upp Josefin, så vi kan påbörja vår resa! :)

Vi hörs och va rädda om er!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0