Måndag och skolstart

Det är ny vecka och skolan har dragit igång igen! Efter 3 månaders ledighet ska det faktiskt bli skönt att få komma igång och få lite rutiner på allt igen :) Jag ska dessutom komma igång ordentligt med träningen och försöka träna tre gånger i veckan med lite blandade pass och kondition. Hoppas det går bra och att det faller sig naturligt att träna tre gånger i veckan, det går att få rutin på allt ;) men träningen drar igång ordentligt nästa vecka då Ida ska fixa gymkort i simhallen! :) så denna veckan smygstartat vi med lite promenader en ikväll och en i morgonbitti :)

Just nu ligger jag i soffan och är ganska sliten, gick upp halv 8 för att piggna till och sedan har rörelselektion vid 9-12. Kul var det dock och på onsdag ska vi vara ute och pyssla med massa saker.

Nu ska jag fortsätta kolla på One Tree Hill och kanske t.o.m. sova en liiiten stund i min underbara soffa :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0