nollning

Det var första dagen på nollningen igår, och det var hur kul som helst. Vi kom undan regnet under dagen med lite tur, idag verkar vi inte ha lika mycket tur. Så det blir gummistövlar och regnjacka idag! :) det blev utgång igår som var väldigt lyckad, men jag gav upp vid halv 12-12 pga tröttheten kom krypandes i en väldig fart! ligger fortfarande efter med sömnen sen jag kom hem. Jag var i alla fall hemma i lägenheten vid kvart över 12 och lite senare fick jag somna i en otroligt mysig famn :)
Nu ska jag fixa lite här hemma med disk och lite mat, sen är det dags för stadsvandring vid 16.00 med våra nollsingar! :)






Jag längtar tillbaka till värmen när det nästan är storm ute!
Puss&Kram sålänge


Kommentarer
Postat av: adele

ÅÅHH du får inte lägga upp sånna här bilder! vill med bara åka bort från allt då! :) <3

2010-08-26 @ 21:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0