Söndag

Det är söndagkväll och mamma har precis åkt hem. Nollningen är slut och det var väldigt roligt trots sura miner från vissa.. men huvudsaken är att vi och våra nollor har haft roligt, vilket jag hoppas och tror att de har! Jag har iaf haft skoj och dessutom tappat rösten liten, men så blir det väl när man hejar och har sig! :)

Idag har jag åkt ner till Älmhult för att gå på IKEA med mamma, därefter åkte vi tillbaka till växjö och fixade till lite i lägenheten, mamma strök och la upp mina gardiner och jag bäddade rent i sängen med mitt nya påslakan, så inatt lär jag sova gott! under kvällen har vi köpt hem lite take away mat från Hot Wok inne i stan, kollat på tv och pratat om allt mellan himmel och jord! Det behövdes kände jag, har varken sett mamma eller pappa ordentligt sen jag åkte till Turkiet.

Nu sitter jag här med en massa ljus tända i lägenheten och bara myser! :)


Slänger in en till bild från Turkiet och den underbara poolen! ;)
Vi hörs när vi hörs!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0