tisdag och introduktion

Jag sitter och hänger i soffan, medans en viss person fortfarande sover.. Jag är typ färdig och förberedd inför dagen, väntar bara på att Cilla ska komma med ketchupen så det kan bli lite käk! Det är introduktion på den nya kursen idag vid kvart över ett till klockan fem! Väldigt dum tid det där om ni frågar mig! Går hellre upp tidigt på morgonen för då har man hela dagen kvar när man har slutat och dagen blir inte helt vriden.

Skulle egentligen varit ute och promenerat tidigare men jag är förkyld och kände mig lite hänging igår, så jag struntade i det och sov bort lite sjuka istället! ;)

Nu ska jag se om jag kan få liv i människan så det kan bli lite käk, jag är HUNGRIG! ;)

Vi hörs.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0