måndag 22/2

Jag är hemkommen från praktiken. Det var en väldigt rolig dag och det känndes som att det gick bra :) Dagen gick i alla fall vääldigt fort! Tiden går fort när man har roligt!^^ Barnen skänker glädje till en och trots att man är lite trött i huvudet idag så är jag på väldigt bra humör.

Nu sitter jag med lite uppgifter som ska göras under VFU:n men än sålänge är det ganska lugnt. Ska läsa lite litteratur sen tänkte jag :)
Annars blir det häng i soffan med mamma och självklart lite OS. Idag kom jag även att tänka på att jag nu under dessa tre veckor äntligen kan gå ner till min vän och hälsa på. Har inte gjort det på ett tag eftersom jag inte varit hemma. Så det ska jag göra nångång! :)

Jag ska även hinna med IKEA och fixa hyllor till lägenheten och även gardiner och gardinstång. Jag och pappa ska även fixa lite nya träningskläder i Älmhult. Tur att jag har min praktik där! ;)
Nehe nu ska jag fortsätta att lyssna på Darins bidrag i melodifestivalen och läsa lite :)

Vi hörs!
PussoKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0