Torsdag och morgonträning

Idag ringde klockan vid halv 9. Och efter den natten jag har haft (då jag hade konstiga drömmar och vaknade utav att jag grät, plus att min fläkt väckte mig i omgångar) var jag rätt trött! Men jag pallrade mig upp ur min varma säng och åt frukost och allt annat. Sen var det dags för träning vid 10.00. Jag och Madeleine gick till simhallen även idag :) Och körde ett stenhårt Core pass på gymmet. Det var riktigt skönt och träningen tog mest mage och rygg, Perfekt!

Så nu har jag varit hemma i ca 2 timmar och har hunnit äta och diska undan alla disk. Och nu ska jag sätta mig och plugga innan Josefin kommer hit :)

Imorgon är det HELG och jag har fredagsledigt, vilket innebär en liten sovmorgon och lite plugg på det :) Sen har jag gjort mig välförtjänt av en ledig helg. Och nästa söndag åker jag hem för praktik i 3 veckor i Älmhult! :)
Då ska jag passa på att träffa alla nära och kära! Underbart!

Vi hörs och ses!
Ta hand om er! PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0