13 januari 2010

Idag har det varit en lååång dag och jag är helt slut.
vi har tema vecka i skolan som handlar om mobbning och dess begrepp och historia osv. idag har vi haft föreläsningar från 10.00 till halv 5. och klockan åtta vaknar jag av att någon ringer på min dörr. Hyrsebostäder!
Jag fick ringa dom i går för det var lite saker som var skulle fixas till i lägenheten. men inte trodde jag att dom skulle dyka upp klockan 8 på morgonen!

Men då gick jag i alla fall upp. nästan.. ^^

Efter dagens alla föreläsningarna gick jag och Madeleine till simhallen för djupvattenpass, sjukt jobbigt!
kan också passa på att säga att det är 2 km till simhallen, alltså 4 km fram och tillbaka plus ett pass! jag är Stolt över mig själv! :D

så nu har jag ätit mat, och för tillfället ligger jag nerbäddad i sängen! och kommer antagligen somna snaaaart! :D



sov gott!
Det ska jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0