17 januari

det har minst sagt varit fullspäckad helg!
i Fredags kom Madeleine hit, vi lagade lite mat, tittande på Let´s dance och bara umgicks och hade allmänt trevligt! :)
i lördags var det en ganska tidig morgon för att vara lördag. Jag och Sophie gick och handlade. Sen halkade vi in i min lägenhet och pluggade lite :) På kvällen var det dags för min inflyttningsfest. Det var väldigt roligt och jag är mycket nöjd med kvällen. förutom den dåliga musiken på Sivans! Men vi gjorde det bästa av det! :)






Som sagt. Riktigt bra kväll! :)

Nästa vecka är fullspäckad!

I morgon drar en kurs igång och det innebär att jag har fixat en termin här! :)
Men nu går vi in i våra inriktningar, det ska bli superskoj :)
Efter föreläsning och registrering kommer Emeliebabe hit, då ska vi äta pannkakor och ta igen lite missad tid :)

Jag har tre föreläsningar denna veckan och är ledig torsdag och fredag. Då kommer FinaMartina hit och det ska bli övernattning och filmkväll!
Jag har alltså en roligt vecka framför mig. och till helgen lär det bli utgång igen :)
I Like this! :D

Idag var mamma och mormor och hälsade på. Vi passade på att åka och "storhandla" på maxi. Och vi åt buffé inne i stan. Det blev även lite påfyllning i frysen. Och jag har äntligen fått upp mina skor, en taklampa vid soffan, och andra småsaker. så nu känns lägenheten KOMPLETT! Och jag trivs som fisken i vattnet!
Tack för en mysig dag! :)

Nu ska jag sova!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv hjärtat.Hoppas lampan sitter kvar.P

2010-01-18 @ 11:52:43
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/
Postat av: Ida

Ahh! :O VAR har du köpt ditt svarta linne? Letar efter ett precis sådant, svart, enkelt, siden. Bara ett helt vanligt linne, hur svårt kan det vara? Köpte en skitcool mörkgrön kjol på Mango i NYC som helt enkelt bara måste ha en sådan enkel överdel, men tydligen mer svårhittat än vad jag trodde..

2010-01-25 @ 23:32:36
URL: http://insidemyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0