19 januari

heej!
Josefin hon sover över natten till idag. Vi kollade på film (på datan) och låg och snackade lite, jag råkade som vanligt somna under filmen, och efter en halvtimme vaknar jag till och låtsas då som att jag har varit vaken heeeela tiden ;) och knäcker ur mig, "Oj, va trött jag blev" Och snurrar sedan till det hela med att fråga var är fjärrkontrollen? Josefin säger då, Elin vi kollar på datan! Och hon visste såklart att jag hade somnat! Detta har vi haft lite roligt åt idag :)

Annars så har dagen rullat på ganska bra. Vi hade ett lära-känna-varandra seminarium idag och en föreläsning, sen gick jag hem och packade mina saker och nicklas kom ner och hjälpte mig med min data och fixade nerladdningsprogram! Det var niiiice ;)

Vid fem möte jag Madeleine för att gå till gymmet som ligger vid simhallen. Jag sprang på rullbandet i en lätt uppförsbacke och i bra fart i hela 3 km! helt slut efteråt! Vi gick sedan vidare in i omklädningsrummet och bytte om till bikini och satte oss i bubbelpoolen, otroligt skööönt! Sen gick vi även hem och Madeleine bjöd på supergod mat :)
Men detta innebär att jag alltså har gått 4 km fram och tillbaka till simhallen och sprungit 3 km! jag är minsann nöjd. ska bara hålla det också ^^


Jag och josefin på nyåår! :)

Igår var även Emelie på besök och det blev en jäkla massa pannkakor och prat! :) Jag tror på dig! :)

på torsdag kväll kommer Martina hit efter att hon slutat jobba. Vi ska ha filmkväll och käka lite pizza och jag ska hyra film! :)

Under helgen har jag och Adéle bestämt att vi ska äta mat på Akropolis och umgås lite! Det gillar jag! :)

nu är det Paradise! :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, knasbild! Det var faktiskt meningen att jag skulle ha skum på munnen...^^



Elin VAR ÄR FJÄRRKONTROLLEN?? :D

2010-01-21 @ 13:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0