Året 2009

Madeleine jag lånar denna :)
TACK ;)

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog studenten och började på universitetet
2. höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några löften
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej
4. dog någon som stod dig nära?
Nej
5. vilka länder besökte du?
Jag har hållt mig inom Sveriges gränser detta året.
6. är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Utomlandsresa!
7. vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
1 Juni, 9 juni 15.00 och den 13 juni.
8. vad var din största framgång 2009?
Att jag tog studenten
9. största misstaget?
Blev säkert något kan jag tänka mig.
10. har du varit sjuk eller skadat dig?
jaa, sjuk har jag varit.
11. bästa köpet?
Studentklänning och balklänning
12. vad spenderade du mest pengar på?
Balklänningen
13. gjorde någonting dig riktigt glad?
Yes
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Rap das armas, Svennebanan, welcome to the club och Honky Tonk
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har varit i perioder, men mer glad än ledsen tror jag
16. vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på  sista tiden av gymnasiet
17. vad önskar du att du gjort mindre?
Inget
18. hur tillbringade du julen?
i mormor och morfars stuga tillsammans med släkten
19. blev du kär i år?
ja
20. hur många one night stands?
Inget
21. favoritprogram på TV?
Oj, One tre hill, Grey´s Anatomy, Desperate Housewives, Ullared^^
22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej
23. bästa boken du läste i år?
Så länge vi båda andas och Ego Woman
24. största musikaliska upptäckten?
Ron Pope - a drop in the ocean
25. något du önskade dig och fick?
Det fick jag säkert, en fantastisk bal och student t.ex
26. något du önskade dig men inte fick?
Ja
27. årets bästa film?
New Moon
28. vad gjorde du på din födelsedag 2009?
firade den hemma
29. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
jaa.
30. hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Blandat
31. vad fick dig att må bra?
Alla underbara människor
32. vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pattinson
33. vem saknade du?
Hemligt
34. de bästa nya människorna du träffade?
killarna och tjejerna på universitetet och alla andra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0