Fredag

hallå!
Veckan är snart slut och idag är det helg. jag har i och för sig haft helg sen i onsdags och så kommer mina veckor se ut framöver, oftats i alla fall :) Seminarium och föreläsningar 3, måndagar,tisdagar och onsdagar :)

Martina kom och hälsade på mig igår vid 22-tiden och hade pizza med sig. vi snackade och kollade öven på film :) somnade gjorde vi vid halv 4 :)
Ikväll är det utgång. vet dock inte var ännu. Men Josefin kommer snart hit och vi ska göra oss iordning och dricka lite vin innan vi går dit förfesten äger rum. var det nu kan vara! skönt att jag har Stenkoll på läget ;)

Nu måste jag plocka i ordning i köket. Det ser för jäkligt ut nu efter att jag har lagat mat :P

Ha en trevlig helg. Det ska jag ha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0