19 juli

Sjukt dålig uppdatering på senaste, yes indeed. Men så kan det bli ibland! Jag har det super i sommarvärmen och veckorna rullar på i en väldig fart och helgerna ännu fortare! Jag har haft en riktigt bra helg som bestod av fest med folk i växjö och sen en utgång på Terrassen inne i stan, väldigt lyckat och väääldigt varmt! I lördags hängde vi inne i Kristianstad och njöt av sjukt bra musik i form av Maskinen, Familjen, Johnossi, Timo och The Ark och några fler, men det var favoriterna! Igår var vi inne en vända i Kristianstad igen och lämnade Messi och passade även på att käka lite med Ralle och Mia och spela lite äventyrsgolf tillsammans. Det gick faktiskt väldigt bra, emellanåt och det var sjukt roligt. Speciellt när mer än halva skaran är dåliga förlorare och världsbäst på att psyka varandra ;) Det var min helg i korthet och jag är så nöjd. Nu vill jag ha helg igen, eller jag ska bara ta vara på min födelsedag idag, sen kan det få vara helg igen! :)

Nu ska vi pysa iväg och hitta på något roligt!
På återseende!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0