Freedag

idag är det fredag och helg. Inte för att jag känner av att det är helg eftersom jag är ledig fram till i början på september, men helg är det och idag tar mamma och pappa semester så jag ska minsann hänga med mina päron lite nu i några veckor :) Idag ska vi grilla på Ringvägen och som jag har längtat efter pappas grillade mat, sjukt gott ska det bli och jag ska äta tills jag spricker ;)

Värmen håller i sig och ska hålla i sig hela helgen, frågan är vad jag har gjort inne heela förmiddagen? Jag vet om att jag kommer få två veckors sol i Augusti så jag är inte sådär hång på solen som jag brukar vara under sommaren. Men det kommer som sagt fler dagar med sol och värme :) 

Jag ska plocka iordning lite till i min lägenhet innan det bär vidare hemåt med ett stopp på vägen :) 


Vi höörs! 
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

gud vad fin du var i håreeet :) tänkte inte på det när du var här.

2010-07-03 @ 20:10:29
URL: http://emeliemiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0