Födelsedagsfirande

det här med födelsedagar är så roligt. En del tycker att man blir för gammal för födelsedagar och allt vad det innebär och att det inte är lika roligt att fylla år längre. Jag kan hålla med till viss del, det är inte samma spänning som det var när man var mindre men visst är det minst lika roligt att fylla år. Jag älskar att fylla år! :) det och Julafton är det bästa på hela året, nästan. Jag har fortfarande svårt att somna kvällen innan och jag sover inte vidare bra under natten, utan jag vaknar några gånger och har inte den djupa sömnen som jag brukar. Men jag tycker att det tillhör. För det är faktiskt roligt att fylla år. Så det så! :)

Vi har spenderat dagen i Karlshamn, jag, mamma och pappa. Vi åt mat på Terrassen och gick sedan lite på stan och avslutade med Kaffe nere vid hamnen. Och imorse väcktes jag av finsång och lite presenter :)



bl.a en ny klocka och lite pengar :)




Jag är nöjd med min mat!

 
:)


vi avslutade med lite kaffe nere vid hamnen, innan det bar av hemåt! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh goemat!!

2010-07-20 @ 14:49:57
URL: http://micela.freshmagazine.se
Postat av: Frida

Mycker vacker hår får jag säga :)

2010-07-21 @ 17:33:04
URL: http://Frippez.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0