I´m alive!

Jag lever, trots att jag inte har uppdaterat på en vecka. Men det har varit midsommar och sen har det faktiskt inte varit så mycket mer eftersom jag inte jobbar som jag egentligen skulle gjort. Så nu tar jag det lugnt fram tills jag åker till Turkiet och tar det lite mer lugnt ;) Men midsommar var jättevarm och väldigt bra och det varma vädret har hållt i sig fram tills idag då det var molnigt. Typiskt när jag och Hanna väl bestämde att vi skulle åka ner till mormor och morfar i stugan och lägga oss på stranden. Men det blev en bra dag ändå och det blev en snabbvisit till moster och deras pool för ett dopp. I morgon tar jag nya tag och åker ner till mormor och morfar igen och lägger mig på stranden, dock gör jag det själv. Det kan iofs vara ganska skönt, att få vara lite själv och rensa tankarna lite.. Inte för att jag har så mycket att rensa men det är alltid skönt att få vara lite för sig själv! :)

Annars är det rätt lugnt hos mig och det känns väldigt skönt. Jag tar dagarna som de kommer helt enkelt. Till helgen blir det fullspäckat schema. På fredag ska vi grilla här hemma och förhoppningsvis ska jag vinna minigolf! på lördag har Sara 20-årsfest i det varma sommarvädret och det vankas bad och vattenkrig och på söndag ska jag och Cilla inta biografen för att få drömma iväg till Eclipse!


Ha det så bra!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0