Söndag

Solen tittar äntligen fram på mammas och pappas bakaltan och vi har satt oss ner för att spela lite kort och umgås i det sköna vädret. om en halvtimme kommer Ralle, mia och Messi hit för lite söndagskäk i form av kyckling, sås och potatis! Därefter ska jag antagligen ut och gå och prata lite strunt med Josefin. Senare ikväll tänkte jag ta tag i en komplettering så jag kan ta sommarlov på riktigt! :)

Jag ska även uppdatera er om de sista dagarna som varit nu i veckan som har varit otroligt bra! :)
Så vi hörs nog senare!


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Herr Björn Svensson

Fy vad det lät bra:D fram tills jag hörde om en komplettering, känns som att skolan inte är slut än bara för att du skrev så:P haha lycka till vännen!

2010-06-07 @ 07:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0