Aino

Jag har blivit med mobil! :) Min mobiltelefon började krabba ganska bra för någon dag sedan. Så jag tyckte det var lika bra att kolla upp vad som låg ute på marknaden. Jag kikade på mobiler då jag hade tappat min i buskarna ute i snön för någon månad sedan. Och då var jag inne på en Sony ericsson Aino. Men jag har hört både bra och dåligt om den. Men så pratade jag med en Telenor kille som sa att den första upplagan av mobilen var kass, så de tog tillbaka den. och nu har det kommit ut en bättre version av den!
Så nu sitter jag här med denna fantastiska mobil (än sålänge) Och klurar ut lite nya finesser!



Nu ska jag hoppa i sängen och kolla på film!
ha det så bra!
PussoKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0