söndag

Halva dagen har spenderats på IKEA tillsammans med Madeleine, Cilla och Björn. Jag var väldigt trött i morse när jag vaknade så jag halvsov i bilen dit :)
Trevligt var det i alla fall! och jag fick med mig lite nya skålar, ett skohorn, matlådor, fina ljusstakar, snapsglas och en krokodil som jag och Cilla döpte till Lasse. Cilla har en som heter Nisse! :)

När jag kom hem handlade jag och sen kom FixarMadeleine och hjälpte mig sätta upp en hylla! så nu är det superfint i min lägenhet och jag är supernöjd! :)




:)


Här är även Nisse och Lasse påväg hem från IKEA :)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nisse & Lasse! <3 Saknar nisse nu när jag är hemma, får gosa extra mycket med honom när jag kommer tillbaka :)

2010-04-02 @ 12:18:05
URL: http://lilienberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0